Dacă ești o persoană organizată şi atentă la detalii, te asteptăm în echipa noastră!
Responsabilități
- Întocmeşte, gestionează dosarele de personal;
- Înregistrează în REVISAL încheierile, modificările şi desfacerile ︁contractelor de
muncă; - Întocmeste statele de plată
- Întocmeşte diferite situaţii şi rapoarte aferente departamentului HR;
- Arhivare documente înregistrate conform regulilor interne;
- Alte activităţi specifice domeniului resurselor umane.
Cerințe
- Studii superioare economice;
- Experienţă de minim 2 ani;
- Cunoştinţe operare REVISAL;
- Cunoaşterea Codului Muncii şi a legislaţiei în domeniu;
- Abilităţi bune de comunicarea cu colegii şi cu celelalte departamente;
- Capacitate de organizare şi de lucru în echipă;
- Abilităţi de relaţionare şi flexibilitate în abordarea problemelor;
- Eficientizarea timpului de lucru si respectarea termenelor.
Ofertă
- Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare – se va negocia în funcţie de
experienţa şi de responsabilităţile asumate prin fişa postului. - Tichet de masă – 40 lei/zi lucrată.
- Prime şi bonusuri pentru diferite ocazii.
- Un mediu de lucru plăcut.
- Oportunitatea de a lucra într-o companie de succes și într-un mediu profesionist.